מדריך שבילים ארוכים בישראל: הדרך הקלה לטייל בארץ

ספר שביל ישראל

עברת על הפוסטים באתר ועדיין יש לך שאלות לגבי הקטעים, המסלול או כל דבר אחר? יש לנו את הפתרון האולטימטיבי עבורך – מדריך שבילים ארוכים בישראל:

שבילים ארוכים בישראל
מדריך שבילים ארוכים בישראל

מדריך שבילים ארוכים בישראל – מאת יעקב סער ויגיל הנקין

תכנן את הטיול שלך באופן מיטבי –
המדריך מכיל תיאור תמציתי, קולע ומעודכן של תוואי השביל ושל האתרים הסמוכים לו, בנוסף לפרופיל הליכה של כל קטע המורכב מרמת הקושי שלו, אורכו שינוי גובה במהלכו (כך שתדע להתכונן לעליה או ירידה).

 חסוך כסף ומשקל על מפות מיותרות –
מפת סימון שבילים סטנדרטית של אזור בודד נמכרת במחיר של בין 62 ל-84 ש”ח. על מנת לכסות את כל תוואי השבילים במדריך יש לרכוש כ-17 מפות, ז”א הוצאה של יותר מאלף ש”ח!
במדריך “שבילים ארוכים בישראל” יש תיאורי דרך מפורטים בצרוף לפרופיל שימושי של גבהים ומרחקים. כמו כן יש בו מפות טופוגרפיות מעודכנות של סימון השבילים בקנה מידה של 1:50,000 שנותנות מענה מלא ומדויק לכל צרכי הניווט על השבילים, וכן מפות דרכים בקנה מידה של 1:250,000.

 קח את המשפחה, או צא לטיול יומי –
המהדורה החדשה של הספר כוללת חלוקה של השביל לקטעים קצרים. זה מאפשר תכנון גמיש של הדרך לפי העדפות אישיות ופותח לך את האפשרות לטייל עם המשפחה, ילדים קטנים או סתם, בקטנה.

 קבל ערך מוסף –
בנוסף לכל המידע הטופוגרפי, כל קטע מכיל תיאורי מקום מפורטים, סיפורי מורשת, רקע היסטורי ומידע בנושאי גיאוגרפיה, גיאלוגיה ועולם החי. מניסיון, הרבה יותר נחמד לטייל כשאתה מבין את המשמעות וההקשר של כל צעד.

במיוחד לגולשי “שביליסט” – 10% הנחה ברכישת הספר ומשלוח חינם
לחץ כאן להזמנה

בנימה אישית – את “שביליסט” הקמנו מתוך אהבת הטיולים והארץ, ורצון כנה ליצירת ערך מוסף למטיילים והגדלת הפופולריות של שבילי ארצנו. מי שעוקב אחרינו בקבוצת הפייסבוק, בפרסומים השונים שלנו ובכל עמוד באתר יכול לראות שאנחנו לא ממליצים על מוצרים שאנחנו לא מאמינים בהם, ולמען האמת עד כה לא המלצנו פה על אף מוצר אחר!

עשינו את המיטב, אבל ברור לנו שהאתר אינו יכול לתת מענה מוחלט לצרכי המטיילים בשבילי ישראל, בעיקר בגלל שאין לנו יכולת לפרסם מפות איכותיות עבור כל קטע (מטעמי זכויות יוצרים). לכן אנחנו באמת מאמינים שמדובר פה על מוצר חובה לכל מי שמתכנן לטייל בשבילי הארץ.

מדריך שבילים ארוכים בישראל

התלהבת מהתיאור, אבל בא לך לחכות?
מעבר ליתרון האדיר של המדריך הזה, שהפך לאבן דרך של מרבית המטיילים אותם פגשנו, הצלחנו להשיג מההוצאה לאור הנחה של 10% – בלעדית לגולשי שביליסט!
בנוסף, המשלוח חינם – כך שאין שום סיבה שלא –

להזמין עכשיו

מה כולל הספר:
המדריך מהווה חוליה נוספת בסדרת המדריכים האדומים לשבילים בישראל. המחברים טיילו לאורכם של כ-550 ק”מ בשבילים הארוכים של המדינה ומביאים לכם את החוויה המיוחדת של כל שביל:

  • המסע מים לים – מחוף אכזיב לשפת הכנרת.
  • שביל הגולן – מהחרמון עד תאופיק וחוף האון
  • חיבור שביל הגולן לשביל ישראל – יום הליכה במסלול שהינו אחד היפים בארץ.
  • שביל סובב ירושלים – עם שלל מקומות מרתקים עליו ולידו
  • שביל סובב באר שבע – השביל הראשון בישראל שמקיף עיר גדולה.
  • שביל הבשורה שמשך כבר עשרות אלפי תיירים מחו”ל
  • שביל עמק המעיינות – היפה והארוך בשבילים הארוכים.
  • שביל רמת מנשה – שביל חובה באביב

במדריך יש תיאורי דרך מפורטים בצרוף לפרופיל שימושי של גבהים ומרחקים. כמו כן יש בו מפות טופוגרפיות מעודכנות של סימון השבילים בקנה מידה של 1:50,000 שנותנות מענה מלא ומדויק לכל צרכי הניווט על השבילים, וכן מפות דרכים בקנה מידה של 1:250,000. השבילים מתאימים להולכי רגל ולרוכבי אופנים כאחד. עבור הרוכבים התאמנו מעקפים קצרים במקומות שבהם העבירות קשה.
עבור משפחות הבאנו חלוקה לקטעים קצרים המתאימים לכל גיל.
במדריך תמצאו מידע רב על אתרים, היסטוריה, מורשת, גיאוגרפיה, גיאולוגיה ועולם החי. בנוסף, צרפנו מידע חיוני למטייל על מקומות לינה בשטח, אכסניות, ומלאכי שביל, שעות פתיחה של צרכניות ואתרים מומלצים לביקור לאורך כל שביל ושביל.

יש פה הזדמנות חד פעמית ליהנות מהנחה משמעותית ומשלוח חינם –

לעמוד הספר