ספר שביל ישראל בהנחה בלעדית לגולשי “שביליסט”

ספר שביל ישראל

עברת על האתר ועדיין יש לך שאלות לגבי הקטעים, המסלול או כל דבר אחר? יש לנו את הפתרון האולטימטיבי עבורך – ספר שביל ישראל:

ספר שביל ישראל

מדריך שביל ישראל – מאת יעקב סער ויגיל הנקין

תכנן את הטיול שלך באופן מיטבי –
המדריך מכיל תיאור תמציתי, קולע ומעודכן של תוואי השביל ושל האתרים הסמוכים לו, בנוסף לפרופיל הליכה של כל קטע המורכב מרמת הקושי שלו, אורכו שינוי גובה במהלכו (כך שתדע להתכונן לעליה או ירידה).

חסוך כסף ומשקל על מפות מיותרות –
מפת סימון שבילים סטנדרטית של אזור בודד נמכרת במחיר של בין 62 ל-84 ש”ח. על מנת לכסות את כל תוואי השביל יש לרכוש כ-17 מפות, ז”א הוצאה של יותר מאלף ש”ח!
במדריך מופיעות מפות טופוגרפיות בהוצאת המרכז למיפוי ישראל של כל תוואי השביל, באיכות גבוהה וכולל כל סימוני השבילים והנקודות הרלוונטיות. בחישוב פשוט – מדובר על חסכון של מעל ל-800 שקלים!
וזה בלי שהזכרנו את המשקל של כל מפה כזו… הספר בגרסתו החדשה שוקל רק כ-300 גרם!

קח את המשפחה, או צא לטיול יומי –
המהדורה החדשה של ספר שביל ישראל כוללת קישור לחלוקה של השביל לקטעים קצרים – 103 קטעים באורך ממוצע של כ- 10 ק”מ בלבד. זה מאפשר תכנון גמיש של הדרך לפי העדפות אישיות ופותח לך את האפשרות לטייל עם המשפחה, ילדים קטנים או סתם, בקטנה.
כמו כן הספר מכיל את תיאור השביל מדרום לצפון, בנוסף לתיאור מצפון לדרום. כך שכל האפשרויות פתוחות!

שים סוף להתברברות –
כל מטייל מכיר את הנקודה הזו בה אתה הולך במשך זמן לא קצר, נהנה מהנוף או מהחברה, אבל בנקודה מסוימת נעמד, מגרד את הראש ומבין שאיבדת את השביל. כבר לא! המדריך מכיל כ-120 תמונות מכל השבילים, שצולמו על ידי כעשרים צלמים שהלכו את שביל ישראל, כך שכמעט בכל נקודה יהיה לך קל להבין את מיקומך.

קבל ערך מוסף –
בנוסף לכל המידע הטופוגרפי, כל קטע מכיל תיאורי מקום מפורטים, סיפורי מורשת ורקע היסטורי. מניסיון, הרבה יותר נחמד לטייל כשאתה מבין את המשמעות וההקשר של כל צעד.

במיוחד לגולשי “שביליסט” – 10% הנחה ברכישת הספר ומשלוח חינם
לחץ כאן להזמנה

בנימה אישית – את “שביליסט” הקמנו מתוך אהבת הטיולים והארץ, ורצון כנה ליצירת ערך מוסף למטיילים והגדלת הפופולריות של שבילי ארצנו. מי שעוקב אחרינו בקבוצת הפייסבוק, בפרסומים השונים שלנו ובכל עמוד באתר יכול לראות שאנחנו לא ממליצים על מוצרים שאנחנו לא מאמינים בהם, ולמען האמת עד כה לא המלצנו פה על אף מוצר אחר!

עשינו את המיטב, אבל ברור לנו שהאתר אינו יכול לתת מענה מוחלט לצרכי המטיילים בשביל, בעיקר בגלל שאין לנו יכולת לפרסם מפות איכותיות עבור כל קטע (מטעמי זכויות יוצרים). לכן אנחנו באמת מאמינים שמדובר פה על מוצר חובה לכל מי שמתכנן לטייל בשביל.

רוצה עוד המלצות? בבקשה:

“במדריך מופיעות מפות טופוגרפיות באיכות גבוהה בהוצאת המרכז למיפוי ישראל, עם סימון שבילים, דבר המבטיח למטייל נוחות רבה. עם תרמיל כבד על הגב, המטייל רוצה לדעת מה מצפה לו בהמשך הדרך, ובזה יתרונו הגדול של המדריך. המחברים נותנים תיאור תמציתי, קולע ומעודכן של תוואי השביל ושל האתרים הסמוכים לו, ולצד התיאור ישנו פרופיל הליכה (מידת הקושי של המסלול, אורכו וגובהו) שעוזר ללימוד המסלול. יתרון משמעותי נוסף: הספר מתאר את השביל מצפון לדרום ומדרום לצפון גם יחד.”

יעקב שקולניק, כותב ועורך ספרות טבע וידיעת הארץ
ספר שביל ישראל
ספר שביל ישראל – מאת יעקב סהר ויגיל הנקין

התלהבת מהתיאור, אבל בא לך לחכות?
מעבר ליתרון האדיר של המדריך הזה, שהפך לאבן דרך של מרבית המטיילים אותם פגשנו, הצלחנו להשיג מההוצאה לאור הנחה של 10% – בלעדית לגולשי שביליסט!
בנוסף, המשלוח חינם – כך שאין שום סיבה שלא –

להזמין עכשיו

קנית ובא לך להשאיר לנו תגובה? אנו נשמח, ומבטיחים לפרסם את התגובות בחזרה בעמוד.

מה כולל הספר:

  •  240 עמודים.
  •  60 מפות טופוגרפיות 1:50,000 של המרכז למיפוי ישראל עם סימון השבילים עליהן. המפות הטופוגרפיות במדריך נותנות פתרון מלא לכל צרכי הניווט בשביל ישראל.
  •  10 מפות דרכים 1:250,000 עם סימון שביל ישראל עליהן וסימון שטח הכיסוי של כל מפה בקנ”מ 1:50,000
  •  כ-120 תמונות מכל השבילים, שצולמו על ידי כעשרים צלמים שהלכו את שביל ישראל.
  •  תוספת מידע רלוונטי לכל מסלול כגון תיאורי מקום, מורשת, היסטוריה ועוד.
  •  תוספת משמעותית הפותחת את השביל למשפחות ומטיילים למרחקים קצרים: במהדורה זו נוספה חלוקה של השביל לקטעים קצרים. בסה”כ 110 קטעים באורך ממוצע של כ-9 ק”מ בלבד. דבר המאפשר תכנון גמיש של הדרך לפי העדפות אישיות.
  •  הספר כולל תיאור מדרום לצפון, מצפון לדרום ומפות לכל קטעי השביל.
  •  במהדורה זו המדריך נעשה קל הרבה יותר: כ-300 גרם בלבד!

יש פה הזדמנות חד פעמית ליהנות מהנחה משמעותית ומשלוח חינם –

הזמן עכשיו

במיוחד לגולשי “שביליסט” – 10% הנחה ברכישת הספר ומשלוח חינם עד הבית
לחץ כאן להזמנה