את חפירה מתקפל של קולמן (Coleman) – השוואת מחירים

את חפירה מתקפל

היי חברים, היום רציתי לכתוב פוסט קצר עם השוואת מחירים של את חפירה מתקפל קולמן (Coleman). אני אדבר עוד מעט קצת על המוצר, למה חיפשתי לקנות אותו ואיפה בסוף היה הכי משתלם, אבל נתחיל עם הסבר על הפוסט הזה, ולמה הוא בכלל קיים.

מי שמכיר אותי יודע שאני צרכן חכם. אוקיי, יש שיגידו שאני לא בהכרח חכם, אבל בהחלט יסודי.

מה הכוונה? שאני מאד אוהב לחקור לעומק את המוצרים שאני קונה, להשוות בין הסוגים והדגמים השונים, לייצר לעצמי טבלאות השוואה – ובסופו של דבר להצליב מחירים בין כמה חנויות ואתרים לפני הקנייה.

למה זה לא בהכרח חכם? כי יש עלות לזמן, ולפעמים כדי לחסוך 30 שקל אני משקיע כמה שעות של עבודה שכנראה שוות יותר. מצד שני, לפעמים אני נדרש לעשות את זה כי פשוט לא קיים מקור מידע אמין ברשת שמציג השוואה טובה ומספקת.

ולכן חשבתי על הרעיון לפוסט הזה. הרי גם ככה בדקתי לגבי המוצר שחיפשתי, עשיתי את ההשוואות והגעתי למסקנה – אז אם כבר עשיתי את הכל, לא שווה להשקיע עשר דקות נוספות ולכתוב על זה פוסט?

גם אם יהיה מישהו אחד שהדבר הזה אי פעם יעזור לו, דיינו.

ועכשיו, לעניין שלשלמו התכנסנו:

את חפירה קולמן
את חפירה מתקפל קולמן

על את חפירה מתקפל מבית Coleman

מדובר על את חפירה קל משקל, מתקפל (מה שאומר שהוא כמעט ולא תופס מקום), ושימושי במגוון מצבי שטח – חפירה, קיבוע אוהל, תקיעת יתדות, חפירת בור למדורה, כיסוי וכיבוי שלה, וכו’ וכו’. אני מניח שאם אתם פה אתם יכולים לדמיין את השימושים הרבים של דבר כזה.

לאת צד אחד משונן, שיכול לעזור בניסור, והיא עשויה מפלדה איכותית, נפתחת בקלות ומתקבעת עם קולר מתברג (מה שמונע “קיפול” בטעות), ומגיע עם תיק אחסון חמוד.

מידות:
אורך פתוח – 58.5 ס”מ
אורך מקופל – 24.8 ס”מ
רוחב – 15.2 ס”מ

למה בחרתי בדגם הזה של קולמן?

דבר ראשון, לפחות מבחינתי, את חפירה מתקפל קולמן הוא השילוב המושלם בין מחיר ממש נגיש (ברמת ה-“נקנה סתם שיהיה למקרה הצורך”) – לבין מוצר אמין ואיכותי, מחברה מוכחת.

דבר שני, הביקורות עליו ממש ממש טובות. 4.5 כוכבים מתוך 5 באמזון אחרי כ-300 דירוגים זה בהחלט ציון מרשים, והרבה מהמגיבים מעידים על החוזק של האת ונוחות השימוש בו, שני דברים שהיו חשובים לי.

את חפירה מתקפל
ככה הוא נראה מקופל

השוואת מחירים

קצת פרטים על הטבלה הבאה – המחירים נכונים ליום כתיבת הפוסט, אבל השארתי את הקישור לכל עמוד מוצר כדי שתוכלו לבדוק בזמן הקריאה במידה ומשהו ישתנה.

את החנויות השונות מצאתי על ידי חיפוש ברשת. אם לדעתכם יש עוד ספק שמוכר את המוצר – ובטח אם במחיר טוב יותר מזה שמצאתי – אשמח לשמוע בתגובות לפוסט.

התוצאות:

חנותמחירעלות משלוחסה”כ עלות
חגור שופס99 ש”ח רגיל, 89 ש”ח במבצע39 ש”ח128 ש”ח
ג. חיון85 ש”ח49 ש”ח134 ש”ח
פק”ל85 ש”ח20 ש”ח105 ש”ח
פק”ל חגור89 ש”ח19 ש”ח רגיל / 39 ש”ח רשום108 ש”ח
מצוק129 ש”ח רגיל, 99 ש”ח במבצעהזמנה רק טלפונית?
אמזון37 ש”ח50 ש”ח*87 ש”ח

* דבר אחד לגבי מחיר המשלוח של אמזון – הוא כל הזמן משתנה. כיום, בעת הכתיבה של הפוסט, הוא היה כ-50 ש”ח, אבל מניסיון שלי הוא יכול להיות אפילו נמוך יותר בכמה מקרים:

  • במידה ומוסיפים מוצרים נוספים.
  • בהתאם למבצעים שונים.
  • אם יש לכם חשבון אמזון פריים:

אמזון פריים הוא מעין מועדון לקוחות של אמזון. החברה מציעה למנויי ה-Prime מבצעים, הנחות, ומשלוח מהיר יותר.

בשיטוט באתר תוכלו לראות מוצרים רבים המסומנים בסימון זה. זה לא אומר שהם מוגבלים רק לחברי מועדון, אלא שאם תצטרפו למועדון ה-Prime תיזכו בהנחה נוספת. שימו לב – ניתן לעשות מנוי חינם ל-30 יום התנסות, מה שאומר שאם אתם רואה שיש פה הנחה שאפשר לנצל, זה כדאי. (ההרשמה ל-Prime לוקחת דקה).

וזהו, נכון להיום הזוכה הגדול הוא אמזון, עם פער של יותר מ-20% מהאופציות האחרות!

כניסה לחנות קולמן באמזון