פנס ראש מומלץ: 5 פנסי הראש הכי שווים [מעודכן 2024]

פנס ראש מומלץ

גם אתם מחפשים פנס ראש מומלץ?

לפני היציאה לשביל בפעם האחרונה חיפשנו להתחדש עם פנסי ראש. אחרי חיפוש והשוואת מחירים ארוכה, בחרנו להביא פה בחירה של 5 פנסי ראש מומלצים, על סמך התנסות אישית, ביקורת של חברים, והרבה מחקר באינטרנט. לנוחותכם, הבאנו פה את עיקרי הדברים, בתוספת התאמה לצרכי המטיילים הישראלים. לפני פרסום הרשימה הזו בדקנו ווידאנו כי אכן ניתן להזמין את הדגמים המפורטים לישראל, וכמו כן בדקנו כי המחיר בקישור שאנחנו נותנים הוא המחיר הכי זול בו ניתן למצוא את המוצר.

במידה ומצאתם אפשרות לרכוש במחיר זול יותר, נא עדכנו אותנו ואנו נעדכן את הפוסט.

נתחיל מהכי טוב –

פנס ראש מומלץ – Black Diamond Spot

כשהולכים לחפש פנס ראש מומלץ – יש אחד שעומד בראש כל רשימה כבר כמה שנים טובות, ה-Black Diamond Spot. שום פנס אחר במחיר כל כך נמוך לא מאיר למרחק כזה ומחזיק כל כך הרבה זמן – שני גורמים קריטיים במידה ואתם מתכננים לקחת את הפנס לטיול ארוך. הוא יוצר אור לבן ואדום, שני הגוונים ההכרחיים עבור מטיילים, והפופולריות שלו ע”י מטיילים בכל רחבי העולם היא עדות לאיכותו.

אם אתה בדרך לשטח, ה-BDS הוא הבחירה האידיאלית מכיוון שהוא ייתן את המקסימום במה שאנחנו באמת צריכים (קרן אור ארוכה ובהירה, מחזיק לזמן ארוך) במחיר מאד סביר, למול כמה חסרונות שאינם באמת משמעותיים (איכות האופטיקה). הוא קל משקל וקל לאריזה, עמיד לאבק ומים ובעל אור אדום (לשימור ראיית הלילה של המטייל). יש בו עוד כמה פיצ’רים נחמדים כמו אפשרות לנעול את הכפתור (כך שלא ייפתח בטעות בתיק) ומנורה שמציגה את מצב הסוללות.

הפנס הזה אינו אידיאלי – הכפתור הבודד להפעלה וכיבוי קצת מעצבן וקרן האור לא מאוד ממוקדת (למרות שאנחנו לא מאמינים שזה הולך להפריע לכם – בטסטים שנעשו הפנס האיר בהצלחה בכל מיני תרחישים שונים ובהם סופת חול, שלג וכו’ – אבל במידה וכן, שימו לב לבחירות הבאות בהן הפנס באיכות גבוהה יותר).

פנס ראש מומלץ

הכי טוב – Black Diamond Spot
בהיר, עמיד ומחזיק למשך זמן ארוך.
מציע שילוב אידיאלי בין מחיר ואיכות.

הבחירה הכי משתלמת – Vitchelo V800

אם הכפתור הבודד על ה-BDS היה קל לשימוש, אז שני הכפתורים שנמצאים על Vitchelo V800 (אדום ולבן) מהווים שיפור אפילו מזה. החברה עצמה היא לא כל כך מוכרת, ולכן מחירו הזול של הפנס, אבל הוא בהחלט מהווה אופציה מצוינת ושני הכפתורים השונים (אחד לכל צבע) מהווים יתרון גדול, שלא קיים בפנסים אחרים. איכות האור של הפנס הזה מאד טובה, וצוות הבדיקה ציין שהוא היה מאד קרוב להיכנס למקום הראשון בדירוג: הסיבה היחידה שהוא במקום השני היא רק בגלל שעוד אין עליו מספיק ביקורות, כך שקשה להתחייב על איכותו לטווח ארוך.

הכי משתלם – Vitchelo V800

פנס הראש הכי משתלם

כפתור נפרד לאור לבן ואדום הופך אותו לפנס ראש מומלץ במחיר הכי משתלם.

Black Diamond Revolt – לטעינה חוזרת

אם אתם בעיקר עושים טיולים יומיים, האפשרות להשתמש בפנס אותו ניתן לטעון בזמן הנסיעה במכונית או במשרד היא יתרון גדול. הצוות בדק תשעה דגמים הכוללים טעינה חוזרת והמסקנה היא שה-Black Diamond Revolt הוא הבחירה הטובה ביותר מבחינת איכות ומרחק קרן האור. כמו כן, קיימת אפשרות להשתמש בסוללות AAA במידה ולא הספקתם או שאין לכם אפשרות להטעין את הסוללה הרב-פעמית, פיצ’ר שלא קיים בשאר הפנסים הנטענים. אין ספק שפנסים בעלי טעינה חוזרת הם העתיד של התחום. יחד עם זאת, בינתיים הטעינה לא מחזיקה לזמן כל כך ארוך, כך שאם אתם מתכננים לצאת לטיול של תקופה יחסית ארוכה מומלץ לבחון את האופציות האחרות.

פנס ראש נטען מומלץ

Black Diamond Revolt
האפשרות לטעון את הפנס מחדש בחיבור USB מהווה יתרון למשתמשים לפרקי זמן קצרים.

Coast HL7R – איכות האור הכי טובה

מכל הפנסים שנבחנו, איכות האור הכי חזקה הייתה של Coast HL7R. גם לדגם הזה יש כפתור נפרד לאור אדום ולבן, דבר המאפשר מעבר קל בין המצבים. הפנס מייצר אלומת אור עמוקה וחזקה, אבל כזו המסוגלת לגמור את הסוללה בזמן ממש קצר. יחסית לפנסים אחרים עם עוצמת אור כזו, ה-HL7R דווקא מחזיק זמן סביר: כ-12 שעות על אור נמוך וכשעתיים רצוף על אור גבוה – הרבה יותר מפנסים אחרים באותה הקטגוריה, וכל זאת באמצעות סוללות AAA. נקודה נוספת שחשוב לציין הוא שהפנס הזה טיפה כבד יותר מהבחירה במקום הראשון (ה-Spot).

פנס ראש מומלץ לאיכות אור

Coast HL7R

אור יותר חזק ואיכותי, אבל במחיר של חיי סוללה.

Shining body LED Headlamp

כל הפנסים שהוצגו לעיל מכילים את האופציה ליצירת אור אדום, אשר מאפשר שימור ראיית הלילה של המשתמש. מנגד, ניכר שגם ילדים נמשכים לפנסים המאפשרים יצירת אור אדום מסיבות אחרות, פחות פרקטיות – הם אוהבים לשחק עם זה ולדמיין שהם חייזרים. ולמה לא לתת להם? ה-Shining Body מאפשר את האופציה לאור אדום רגיל ואור אדום מהבהב, קל להפעלה ולשימוש, קל משקל ונמכר במחיר זול המאפשר אפילו קניה של אחד לכל ילד.

פנס ראש מומלץ לילדים

Shining body LED Headlamp

ילדים קטנים מתים עליו
מהווה אופציה זולה למשפחות
פנס ראש מומלץ לילדים

לסיכום – פנס ראש מומלץ

מה חשבתם על ההמלצות שלנו? יש לכם המלצה אחרת, או מצאתם מחיר פצצה? בדיוק בשביל זה יש את קבוצת הפייסבוק המטורפת שלנו – כל העדכונים, ההזדמנויות השוות ועוד המון תוכן שווה עולה ישירות שם. בקיצור, מוזמנים.