כך תמצאו שותפים לטיול בשביל ישראל (כל הדרכים)

שותפים לשביל ישראל

טיול בשביל ישראל הולך לקחת אתכם להמון מקומות מופלאים, אינספור חוויות מרתקות, קשיים ונצחונות – וגם לקטעים מדהימים של ירוק, מים ומדבר בין אזורי אקלים שונים לאורכה של ישראל. אבל כמו שאמרו חכמינו – חוויה היא לא שלמה אם אין עם מי לחלוק אותה, ולכן הגיע הזמן שנדבר על מציאת שותפים לטיול בשביל ישראל.

נכון, אפשר לטייל בשביל ישראל לבד (וגם כתבנו על זה), אבל הרבה יותר מומלץ לעשות את זה ביחד.

לנהל שיחת נפש מול הנוף, להכין ביחד קפה על גזייה, וכמובן, לחלוק את המשקל של סחיבת האוהל…

אז עבור אלו מכם שמחפשים חבר או חברה לחלוק איתם את המסע הזה, רוצים להוסיף צלע חדשה לחבורה או להצטרף בעצמם לאחת שכזו רגע לפני שיוצאים לדרך – אבל לא יודעים איפה למצוא את האחד או האחת – הגיע הזמן שתכירו את כל האפשרויות לחיפוש שותפים לטיול בשביל ישראל.

שותפים לשביל ישראל

חיפוש שותפים לשביל ישראל

בגדול, למרות שאנחנו אומת הסטארט אפ וכל זה, אין באמת הרבה מקומות בהם ניתן למצוא שותפים לטיול, ותאמינו לי שחיפשתי לעומקה ולרוחבה של הרשת.

הנה בכל זאת מה שהצלחתי למצוא:

פורום חיפוש שותפים של למטייל

אני קצת לא אוהב את הפורמט המיושן של פורום, אבל אין ספק שפורום טיולים בארץ של “למטייל” הוא אחלה מקום להשאיר הודעה ולהיחשף לאנשים דומים שמחפשים שותפים לשביל ישראל.

החלק המבאס – צריך להירשם.

עמוד הפייסבוק של “שביליסט”

עוד דרך מעולה למצוא שותפים לטיול היא לכתוב פוסט קצר בעמוד הפייסבוק שלנו. לעמוד יש כעשרת אלפים עוקבים, כולם מטיילים חובבים, כך שמדובר על מקום מושלם למציאת חברים למסע.

נקודה טובה היא שבניגוד לפורמט של פורום, אליו צריך להירשם במיוחד ולעבור כמה שלבים כדי להשאיר את ההודעה, בפייסבוק הכל מיידי – גם כתיבת ההודעה, וגם היכולת של מחפשי השותפים לראות במי מדובר, ואם מתאים או לא.

נכון שאנחנו קצת משוחדים כי מדובר בעמוד שלנו, אבל בהחלט מומלץ. פשוט כתבו פוסט על העמוד – גם אם אתם לא מצליחים למצוא באופן מיידי, אנחנו ננסה לשתף את הפוסט ולהגיע לאנשים המתאימים.

מכירים דרכים נוספות?

כתבנו לנו בבקשה בתגובות לפוסט או בעמוד הפייסבוק ונשמח לעדכן את הפוסט!